Direktlänk till inlägg 23 maj 2011

mamma

Av tilldenframtidajag - 23 maj 2011 21:58

Mycket har handlat om min mamma den senaste tiden, jag har varit arg på henne, tänkt illa om henne, behandlat henne respektlöst och sånt.. Jag har varit sur på henne länge nu för att jag inte tyckt att jag fått hjälp med mina problem men hon har nog gjort mer än vad jag märkt. Hon är en underbar mamma och jag älskar henne jättemycket, när jag är arg på henne eller tänker illa om henne så har det egentligen ingenting med henne att göra, jag mår bara dåligt och det kommer oftast ut genom ilska och oftast tar jag ut de på henne även fast hon inte gjort något fel. Hon har gjort och gör så mycket för mig och hon har gått igenom så mycket på grund av mig och det måste jag inse, och uppskatta allt hon gör. Jag ångrar allt dumt jag sagt eller tänkt om henne och jag hoppas att jag tar mig igenom det här så att jag slipper lägga min skit på mamma som är den sista som förtjänar det. Jag kommer nog alltid att ha dåligt samvete för saker jag gjort och sagt till mamma, men jag vet att hon förlåter mig. Hon är underbar och jag älskar henne väldigt mycket, vet inte vad jag skulle gjort utan henne <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilldenframtidajag - 4 juli 2011 00:00

jag hatar dig, du är helt jävla meningslös

Av tilldenframtidajag - 8 juni 2011 00:36

har haft långhelg nu, från torsdags till igår. Har typ inte varit hemma nånting nästan, kom hem i söndags och va hemma i typ en halvtimma tills jag och mamma började bråka så jag packade väskan och for till min pojkvän. Kom hem idag efter skolan. Anl...

Av tilldenframtidajag - 4 juni 2011 02:09

Jag behöver nog kanske inte antidepressiva, jag har min familj och min pojkvän <3 ...

Av tilldenframtidajag - 30 maj 2011 22:56

En anledning till att jag mår dåligt är att jag haft en ätstörning i flera år. Det började med att jag alltid varit den minsta i klassen och bland mina kompisar, smalast och kortast. Jag har nog aldrig varit normalviktig. Sen så blev väl de som ett...

Av tilldenframtidajag - 29 maj 2011 22:25

Skolans kurator fungerade inte för mig, jag kom mig aldrig för att prata om något seriöst med henne, hon var liksom så oseriös också. Vi pratade mest om skolan och kompisar, men det var ändå skönt att veta att jag kunde gå till henne om jag verkligen...

Presentation

denna blogg är till för min egen skull, för att den förhoppningsvis ska hjälpa mig att ta mig ur min depression och för att jag ska kunna kolla tillbaka när jag mår bra igen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards