Direktlänk till inlägg 8 juni 2011

Rubrik saknas

Av tilldenframtidajag - 8 juni 2011 00:36

har haft långhelg nu, från torsdags till igår.
Har typ inte varit hemma nånting nästan, kom hem i söndags och va hemma i typ en halvtimma tills jag och mamma började bråka så jag packade väskan och for till min pojkvän. Kom hem idag efter skolan. Anledningen till att jag "rymde" va för att jag och mamma & pappa bråkar typ hela tiden och sånt. Vill ha tid för mig själv utan bråk eller krav, behöver de. Men får dåligt samvete för mamma och pappa tror ju att det är något fel på dom men det är de inte. Dom är jättebra föräldrar och jag älskar dom, mår dåligt över att jag alltid sårar dom och gör dom besvikna. Hoppas att dom förstår och att dom en dag kan förlåta mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilldenframtidajag - 4 juli 2011 00:00

jag hatar dig, du är helt jävla meningslös

Av tilldenframtidajag - 4 juni 2011 02:09

Jag behöver nog kanske inte antidepressiva, jag har min familj och min pojkvän <3 ...

Av tilldenframtidajag - 30 maj 2011 22:56

En anledning till att jag mår dåligt är att jag haft en ätstörning i flera år. Det började med att jag alltid varit den minsta i klassen och bland mina kompisar, smalast och kortast. Jag har nog aldrig varit normalviktig. Sen så blev väl de som ett...

Av tilldenframtidajag - 29 maj 2011 22:25

Skolans kurator fungerade inte för mig, jag kom mig aldrig för att prata om något seriöst med henne, hon var liksom så oseriös också. Vi pratade mest om skolan och kompisar, men det var ändå skönt att veta att jag kunde gå till henne om jag verkligen...

Av tilldenframtidajag - 28 maj 2011 23:50

Igårkväll när jag var hos min pojkvän så blev jag sådär jätteledsen som jag brukar bli utan anledning. Allt känns bara skit och den känslan kan komma när som helst nästan, men mest när jag sitter tyst för mig själv. Sen fick jag också flashbacks från...

Presentation

denna blogg är till för min egen skull, för att den förhoppningsvis ska hjälpa mig att ta mig ur min depression och för att jag ska kunna kolla tillbaka när jag mår bra igen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards