Direktlänk till inlägg 25 maj 2011

antidepressiva

Av tilldenframtidajag - 25 maj 2011 22:57

När jag försöker tänka och känna efter varför jag mår dåligt så slutar de med att jag mår sämre, ibland bryter jag ihop och skadar mig själv men ibland blir det bara lite för jobbigt så jag försöker tänka på nåt annat, men för att jag ska kunna må bra så måste jag sätta mig ned och tänka igenom allt som får mig att må dåligt och vad jag kan göra åt det. Så jag tror att jag kan ta mig igenom dehär på egen hand, utan kuratorer och sån skit, bara jag får antidepressiva så att jag kan tänka igenom allt utan att bryta ihop. Jag tror faktisk att det skulle hjälpa jättemycket. Jag väntar på en tid till läkarn nu, så de är bara att hoppas att jag får en tid snart och att läkaren skriver ut ett recept åt mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tilldenframtidajag - 4 juli 2011 00:00

jag hatar dig, du är helt jävla meningslös

Av tilldenframtidajag - 8 juni 2011 00:36

har haft långhelg nu, från torsdags till igår. Har typ inte varit hemma nånting nästan, kom hem i söndags och va hemma i typ en halvtimma tills jag och mamma började bråka så jag packade väskan och for till min pojkvän. Kom hem idag efter skolan. Anl...

Av tilldenframtidajag - 4 juni 2011 02:09

Jag behöver nog kanske inte antidepressiva, jag har min familj och min pojkvän <3 ...

Av tilldenframtidajag - 30 maj 2011 22:56

En anledning till att jag mår dåligt är att jag haft en ätstörning i flera år. Det började med att jag alltid varit den minsta i klassen och bland mina kompisar, smalast och kortast. Jag har nog aldrig varit normalviktig. Sen så blev väl de som ett...

Av tilldenframtidajag - 29 maj 2011 22:25

Skolans kurator fungerade inte för mig, jag kom mig aldrig för att prata om något seriöst med henne, hon var liksom så oseriös också. Vi pratade mest om skolan och kompisar, men det var ändå skönt att veta att jag kunde gå till henne om jag verkligen...

Presentation

denna blogg är till för min egen skull, för att den förhoppningsvis ska hjälpa mig att ta mig ur min depression och för att jag ska kunna kolla tillbaka när jag mår bra igen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards